Aanvraag voor kwaliteit verbeter- en/of praktijk overstijgende  projecten

Stichting FHA financiert projecten die zich richten op de verbetering van de huisartsenzorg in de achterstandswijken van de regio Haaglanden. De projecten moeten bijdragen aan vermindering van de werklast van huisartsen en verhoging van de kwaliteit van huisartsgeneeskundige zorg in achterstandswijken.

Kwaliteit verbeter- en/of praktijk overstijgende projecten kunnen geïnitieerd worden door een individuele huisarts van een achterstandspraktijk, meerdere achterstandspraktijken gezamenlijk, een externe partij of door Stichting FHA. In alle gevallen moet de subsidie voorafgaand aan de activiteit of investering bij Stichting FHA worden aangevraagd. Eventuele tegemoetkomingen van derden worden in mindering gebracht.

Voor vragen of een kwaliteit verbeter- en/of praktijk overstijgend project in aanmerking komt voor subsidie kunt u contact opnemen met de projectinitiator van Stichting FHA via info@stichtingfha.nl of ablokversteeg@stichtingfha.nl.

Het aanvraagformulier voor 2024 en de gunningscriteria zullen na openstelling van het subsidiejaar in april aan dit bericht worden toegevoegd.

Evaluatie
Toegekende projecten dienen altijd te worden geëvalueerd. Gebruik hiervoor onderstaand evaluatieformulier en stuur dit na afronding van het project naar info@stichtingfha.nl.

Evaluatieformulier praktijkoverstijgend / kwaliteitsverbeterend project

Title

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Oké