- Home
- Aanbod
- Gratis / gedeeltelijk gratis ondersteuning
- Coaching
- Fatma Kiymazaslan

- Fatma Kiymazaslan
- Coach, Supervisor, Leersupervisor, EIF voor SO
- Den Haag
- 06 538 15 126
- fk@schip.at
- www.schip.at
Ik ben Fatma Kiymazaslan, de vrouw achter praktijk Schip.
Als supervisor, leersupervisor, coach en intervisor vaar ik al sinds 2003 met veel plezier en toewijding in mijn praktijk. Ik ben NHG, CvM en LVSC geregistreerd en bevoegd om EKC- accreditatiepunten toe te kennen voor intervisiegroepen. Ik ben o.a. verbonden als supervisor aan de Huisartsenopleiding en Specialisatie Ouderengeneeskunde van VUmc, LUMC, Erasmus MC.
Het leven zie ik als een ontwikkelingsreis en de verandering de basis hiervan. In de ontmoeting met de ander, inspireren en vormen we elkaar als mens/professional. Ik ben ervan overtuigd, dat wij mensen pas vanuit onze innerlijke kracht optimaal kunnen werken en leven, wanneer de dimensies van willen, kunnen, denken en voelen op elkaar afgestemd zijn. Daarom vind ik het geweldig om met medici/professionals op ontwikkelingsreis te gaan en als supervisor/coach deelgenoot te zijn van hun leerproces en ontdekkingen en te zien hoe ze als professional optimaal zelfsturing ontwikkelen en tot hun recht komen in werk- leven!
Bevorderen en behouden van deskundigheid als coach/supervisor/professional vind ik zeer belangrijk. Om die reden ben ik ook LVSC regio coördinator, Den Haag.
Ik streef ernaar om me zo te kunnen blijven verbinden en ontwikkelen in dienst van een groter geheel!
Vanuit de doorleefde ervaringen en gefundeerd op gedegen theoretische kennis en kunde begeleid ik professionals op het snijvlak van mens tot mens en in relatie tot zijn/haar professie/werk. Belangrijk vind ik dat de persoon zélf de antwoorden ontdekt, vermogens ontwikkeld en in contact komt met de eigen wijsheid. Ik bied daarin begeleiding, maar de Supervisant/Coachee doet dat zelf middels bespreken en bewerken van eigen ingebrachte werkervaringen en reflectieverslagen, binnen een leerconditie waarbij de Supervisant/Coachee zelf acteur kan zijn van zijn eigen leerproces. Dit uit zich in het formuleren van concrete leerwensen en leerdoelen van de supervisant bij de start. Die vormen de rode draad voor het leerproces. Wat resulteert in een professional met een versterkt zelfsturend vermogen, die werkt vanuit innerlijke kracht en bezieling, de ruimte creëert om te leren en om te zijn en te doen waar hij/zij echt goed in is als mens en als professional! Ik heb oog voor de diversiteit aan krachtbronnen en ook belemmeringen. Verandering en groei kunnen doorgaans gepaard gaan met verwondering, weerstand en spanningen. En weerstand is voor mij echter net zo’n goede start als leergierigheid. Voor mij als Leer-supervisor/Coach is dit een krachtig signaal om dit middels de dialoog om te buigen tot een leermiddel in het supervisie/coachingstraject.
Mijn werkwijze kenmerkt zich door: heldere afspraken en structuur, transparante communicatie, veiligheid in balans met voldoende uitdaging tot leren. Een oprechte aandacht, met een onderzoekende- oordeelvrije houding, doelgerichte, maar respectvolle benadering. Het wederzijds respect, openheid en vertrouwelijkheid vormt de basis voor de samenwerking! Het kennismakingsgesprek/intake is geheel vrijblijvend.